Lake St. Clair Fishing Forum banner
1 - 20 of 62 Posts

·
Registered
Joined
·
11,681 Posts
Discussion Starter · #1 ·
so i'm finishing putting up signage at the post mt clemens and i get this phone call. it's my girlfriend double d giggling. she's drunk. it's 11am. apparently she and her girlfriend amy did shots of jack with their morning coffee.

so i tell her i'm on my way. i get her, and BOY does she smell like the jack daniels distillery! she is D-R-U-N-K! last time i saw her like that this early was in vegas after hittign studio 54 til it closed then partied intensely afterwards!! i take her to big boy for food, get her fed and now she is running around my apartment while i update the post and jack's websites making me crack me arse up!!!

i tell you, i have the tv off cause she is entertainment in itself!
lol!
 

·
Registered
Joined
·
34,129 Posts
Break out the camera!


Get some drunken pictures of her that you can use against her at a later date.
 

·
Registered
Joined
·
11,681 Posts
Discussion Starter · #6 ·
that would be the denise you know!

hee hee!!

she's not nekid, although i just got out of the shower!
 

·
Registered
Joined
·
11,681 Posts
Discussion Starter · #8 ·
she wants me to let you all know it was 9AM that she was drunk at , not 11 (it was 11 when i got her) and she is now on ginseng for energy and can't wait to see some of you later when she is out with me and rumpie.

i want to tell you all, she STILL (wheeeeeeeeeeeew!!!) smells like jack and she's going for another beer now!!!
 

·
Registered
Joined
·
11,681 Posts
Discussion Starter · #9 ·
here she is....
 

Attachments

·
Registered
Joined
·
19,233 Posts
QUOTE(surfergirlck @ Sep 12 2003, 01:40 PM)i want to tell you all, she STILL (wheeeeeeeeeeeew!!!) smells like jack and she's going for another beer now!!!
What a hoot.....will give me something to look forward to later today....
 

·
Registered
Joined
·
11,681 Posts
Discussion Starter · #11 ·
now she's about to burn my balcany trying to work my bbq lighter to light her smoke with.

and she's dancing a jig singing 'i know you're typing about me/ i don't give a pee/ look and me dance on your astroturf... hey, this isn't real grass.'

then she digs in her purse and brings out a smoke and says, 'but this is!'

oh god, i am dying of laughter here!!!
 

·
Registered
Joined
·
34,129 Posts
I just had an idea of what I can do to that picture in Photoshop.....
 

·
Registered
Joined
·
11,681 Posts
Discussion Starter · #13 ·
QUOTE(Snowmaker @ Sep 12 2003, 01:46 PM)Hmmm, what can I do to that picture in Photoshop.....?

put her head on the jack daniels bottle! lol!
 

·
Registered
Joined
·
11,681 Posts
Discussion Starter · #15 ·
i'm living vicarously on the edge thru denise today! i'm too hungover from yesterday! lol!

instigator now has her on the phone, she's settling down for now.... lol!!
oops, spoke too soon... she's all keyed up again! instigator! what are you saying to her!! lol!

what's next..... hmmm....
 

·
Registered
Joined
·
34,129 Posts
QUOTE(surfergirlck @ Sep 12 2003, 01:46 PM)QUOTE(Snowmaker @ Sep 12 2003, 01:46 PM) Hmmm, what can I do to that picture in Photoshop.....?

put her head on the jack daniels bottle! lol!
That's not what I was thinking.
 

·
Registered
Joined
·
11,681 Posts
Discussion Starter · #17 ·
now she is doing a peepee dance like roller girl did in "boogie nights"


and she cracked a beer. again. ohhhhhh my!!
 

·
Registered
Joined
·
34,129 Posts
QUOTE(surfergirlck @ Sep 12 2003, 01:54 PM)now she is doing a peepee dance like roller girl did in "boogie nights"


and she cracked a beer. again. ohhhhhh my!!
Got a video camera?
 

·
Registered
Joined
·
11,681 Posts
Discussion Starter · #20 ·
QUOTE(Snowmaker @ Sep 12 2003, 01:57 PM)QUOTE(surfergirlck @ Sep 12 2003, 01:54 PM) now she is doing a peepee dance like roller girl did in "boogie nights"


and she cracked a beer. again. ohhhhhh my!!
Got a video camera?

freakin a, no! i wish.
she's drunk dialing people now! lol!

conversation with the girl who got her drunk today
denise: amy?
amy: yeah
denise: you got me drunk and you left me
a: i was wasted!
d: why did you leave me alone! i am so drunk!! i'm wasted!
a: me too!
d: but you left me! i couldn't find my bra... i need my bra!
a: i don't have your over-the-shoulder-boulder-holder
d: you couldn't fit in my over-the-shoulder-boulder-holder you spitty beotch for leaving me alone and drunk this morning. i don't do jack.
a: you did this morning. is it still morning?
d: christine what time is it?
ck: 2pm
d: it's only 2pm? holy crap amy, it's 2pm. that's it! i thought it was 6 or some sh*t like that.
a: whoa. (pause) is it morning?
d: no, a$$. i just said it was 6.
ck: it's 2, d.
d: oh yeah. hey, here's a hat i can wear. this is a sumburo.
a: what are you guys doing over there?
d: la cukaracha! la cukaracha! (dances around the apartment)
a: dude. i'm drunk and i gotta pee. (hangs up. d keeps talking)
d: i'm dancing the spanish fly dance... wheeee! so amy,why did you leave me this morning. where is my bra? my boobs are big i say big BIG!! amy,you stink for leaving me. pu. that smell is you. no , that smell is me cause i'm the sheeit! yah! (pause) are you there?
 

Attachments

1 - 20 of 62 Posts
Top